Интервю на Екатерина Попова със Стефан Гамизов във вестник „Класа”

Стефан Гамизов - Чака ни истинска политическа катастрофа и управление на олигарсите , мутрите и престъпниците с бели якички

Стефан Гамизов - Чака ни истинска политическа катастрофа и управление на олигарсите, мутрите и престъпниците с бели якички

Все още ли продължавате да твърдите, че ни чака политическа катастрофа и че България ще бъде управлявана от „белите якички“ и олигарси?

Едно уточнение. Не просто ‘’бели якички’’, а ‘’престъпници с бели якички’’.Да, продължавам да твърдя , че ни чака истинска политическа катастрофа и управление на олигарсите, мутрите и престъпниците с бели якички . Нищо не ме навежда на мисълта, че нещо може да предотврати това. Вярвам, че трябва да мислим за времето след като тази катастрофа се случи и да се подготвим за нея. България просто се приближава до логичния завършек на близо 20 години мъчителна имитация на демократични промени. Наистина изключително успешна имитация, но все пак като всяко фалшиво нещо тя не може да съществува дълго. Края е близо и колкото и да е мъчителен той, хубавото е, че с него ще дойде и началото на истинската промяна, която може да ни донесе толкова жадуваната свобода, справедливост и възможността да правим с живота си това което искаме. Замислете се колко хубав би бил живота без наглите физиономии на олигарсите, мутрите и корумпираните слугуващи им политици, полицаи, прокурори и съдии.

Как оценява светът отвън ситуацията в България?

Не много по-различно от това за което говорих до тук. Но всеки в чужбина си има свои интереси и те рядко съвпадат освен на думи с интересите на гражданите на България. Нашите политици имат уникалното качество да знаят с кого да се съгласяват винаги в чужбина, така, че никой да не им задава истински неудобни въпроси за истинската същност на действията им. Истината е, че България е прекрасно място за всеки корумпиран мръсник от всяка чужда държава и тук той намира веднага съмишленици с които да прави всякакви далавери за сметка на изтерзаните и граждани. А новата, по същество стара Русия пък направо прави всичко по силите си да корумпира и разрушава всяка ценност в нашето общество което го приближава до цивилизования свят и го отдалечава от примитивната източна култура на корупция и насилие върху свободната човешка воля. Или просто казано Русия излива в България огромно количество корупционни средства, а запада се чуди дали си струва нещо да прави по въпроса след като никой не е поискал истински такова действие от него. Докато една Русия е ясен и дефиниран враг на демокрацията и добруването на българите, то никое действие на нашите съюзници, идващо от държавна структура, корпоративен или политически субект не трябва да носи такъв отенък. Казвал съм го и преди, ще го кажа пак: спрямо България трябва да бъде изоставена всяка политика на двоен стандарт и лицемерие.

Нарекоха Ви „политически провокатор“, „говорител на американски кръгове“, „месия“ и т.н. Какъв сте всъщност и за какво се борите?

Смея се от сърце на тези определения. В тях е събрана цялата идейна, ценностна и чисто житейска импотентност на икономическата, политическата и слугуващата им псевдо интелектуална класа в България. В тези определения може да се открие цялата липса на вътрешен интегритет на тези хора и постоянната им нужда да получават външна легитимност, поради липса на такава изобщо. Разбирам колко невъзможно им е да проумеят , че човек може да избере различен от техния жалък и недостоен житейски път. Който ме познава, знае колко много и упорито съм работил за всичко което съм постигнал, през какво съм минал и какво най-вероятно тепърва ме очаква. Аз, семейството ми, колегите ми и приятелите ми се наслушахме на обиди и лъжи по мой адрес. Но ние знаем колко слаби и уплашени са хората които ги изговарят. Могат да продължават по същия начин. За разлика от тях аз знам кой съм и не се срамувам от нищо. Когато разкажа цялата история какво съм правил и за какво съм се борил през последните близо десет години, съм сигурен, че обществото ще застане на моя страна. Но сега е още рано за този разказ. Първо трябва да се довърши каквото е започнато.

http://www.nessebar-news.com/

~ от bgdemoni на 30 ноември 2008 г..

 
