Борисов бил Кралят Слънце

Колкото и да се напъва, един човек не може да свърши всичко.

Плугчиева: Колкото и да се напъва, един човек не може да свърши всичко

Борисов се вживявал като Людовик ХІV /б.р. Кралят Слънце/, заяви вицепремиерът Меглена Плугчиева, съобщи в. Стандарт. Тя била обидена от думите на Борисов, че той бил задействал строежа на завод за боклука.
„За сравнение с тях, аз съм слънчице“, репликира от своя страна Борисов.
„Той внушава, че зад мен и министър-председателят стоят фирми. Смята, че е станал зрял политик, но той се вживява на Людовик ХІV. Един човек не може да направи всичко“, каза Плугчиева.
„Какво пък я заболя г-жа Плугчиева? Когато ЕК говори, дори и тя трябва да мълчи. Показа си пак рогата и лобира за частни интереси! Да наистина в сравнение с тях аз съм слънчице“, заяви кметът Бойко Борисов.
Той твърди, че премиерът Сергей Станишев излъгал, че платил за транспорта на балите до Пловдив, както и че не е изплатил обещаното на Града под тепетата.

http://blitz.bg/

~ от bgdemoni на 29 ноември 2008 г..

 
